Verwerking vanuit een eigen boekhoudprogramma of verwerking vanuit uw eigen bedrijfssoftware.
Deelactiviteiten, op uw locatie of vanuit ons eigen kantoor:
- Personeelsadministratie; verwerking van (over)uren, personeel en looncomponenten,
- Voorraadbeheer; registratie van en controle op goederenstromen (bijv. bloembollen, fust),
- Facturatie; verzorgen van uw verkoopfacturen,
- Registratie; controle of opzet van overzichten, bijvoorbeeld van werkkleding, vrije dagen en vakantie, kaslijsten, bedrijfsauto’s, wettelijke verplichtingen voor inhuur- en regulier personeel.
- Beleidsontwikkeling; opzet van protocollen binnen uw bedrijf, bijvoorbeeld voor ziekteverzuim, telefoongebruik, bedrijfsauto’s, gesprekkencyclus.
Verzorging van de kwartaaladministratie voor kleinere ondernemers, incl. de BTW-aangiftes.
Empire beschikt over een geavanceerd boekhoudprogramma en heeft digitale uitwisselings-mogelijkheden met verschillende accountantskantoren.